torsdag 20 januari 2011

Ser fram emot helgen!

Känner på mig att detta kommer att bli en toppenhelg! Men det vore inte så tokigt om min rygg slutade göra ont. Kanske lite alkohol hjälper?

Imorgon fyller min bror 30 år! Det ska firas i dagarna två! Tänkte att jag skulle spendera dagen med honom och kvällen med Jey och bowling! Han kommer ändå att fira med sina kompisar! På lördagen ska det bli kalas med middag och tårta för hans närmsta vänner och släktingar. Så det kommer nog bli en del grejande och resande under dagen. Ska baka Lena Ts chokladtårta som jag bjöd på när jag fyllde år. Den var riktigt god så jag hoppas att jag lyckas igen! Kanske borde göra en likadan när jag slutar på jobbet..? Ja, jag är tokig i den:)

Hur som helst! Ser verkligen fram emot i helgen! Känner på mig att den kommer att bli något extra. Hoppas att brorsan också får en helg att minnas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar