tisdag 18 januari 2011

Tankar tankar tankar

Jag pratade med kansliet idag. det är tydligen så att det finns för många i min yrkeskategori inom landstinget. Men det verkade ändå inte helt mörkt. Det var någon av verksamhetsledarna som hade frågat om en sådan som mig och hon hade då gjort reklam för mig. Hon säger att de ska jobba så hårt de kan för att jag ska bli kvar i landstinget och att de som haft för mig har vart mycket nöjda. Lite självskryt kan man väl få ägna sig åt här? Hur som helst så gav det mig lite is i magen så nu känner jag mig lite lugnare. Tror mycket av den bitterhet jag går och bär på beror på min oro över jobb. Och ekonomi. På tal om det. Min andra positiva överraskning i veckan var att äntligen efter mycket om och men så kommer jag få min A-kassa inom en snar framtid! Behöver verkligen ett tillskott!

Sen! Utgång i helgen med Jey! WIIha!

1 kommentar:

  1. Skönt att du kanske ser en ljusning på jobbfronten. Eller att det iaf inte är beckmörkt. :-) Det är bara att hålla tummarna. Jag håller mina så hårt jag kan för dig. Satt och saknade dig massor idag, och drömde om en liten tripp till K-stad när vädret blir bättre... Saknar!

    SvaraRadera