onsdag 4 november 2009

26 år

Hej allihop!

Igår fyllde jag 26. Jag fick massa presenter och hade Jey, Schötta och mamma och pappa här på fika. Jag fick pengar (som skulle gå till ett par snygga stövlar), blommor, en pajform, ostbågar, prydnadssaker, en kokbok, en cd-skiva och en wii dosa som inte har kommit med posten ännu. Trevligt att bli uppvaktad.

Har lagt märke till att jag slappnar av mer på jobbet nu, det har varit mycket strul denna veckan men jag har ändå tagit det med en klackspark. Kanske börjar komma in i det? Trivs på mitt jobb. Eller så är det så tunga saker att jag inte klarar ta till mig. Däremot börjar jag störa mig mer privat. Frustrerande, ska göra någonting åt det. Vet dock inte vad ännu. Ska ut i helgen och fira, ser fram emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar