måndag 2 november 2009

Lägenhetsbekymmer

Fan alltså, jag viste det. Det e en sån däringa lägenhet jag fått tag på. Anmärkte i somras att det drog genom fönstrena. Då var det visserligen skönt iom att alla mina fönster är i sydläge och av det naturliga anledningar blev väldigt varm här då (nyligen satt på mina element för första gången). Nu har vintern och kylan kommit och det e verkligen svinkallt, så är det så kallt att mina händer och fötter känns stela och frusna konstant! Klagade redan första veckan på att fönstrena drog och de skulle ta med sig det och kolla upp det. Jag ringde igen i september och undrade hur det gått med planerna på att tapetsera mitt sovrum som jag blivit lovad. Svaret blev att jag skulle få vänta några månader. De skulle då titta på badrumstaket och fönstrena då också, allt på en gång alltså... det tror jag vad jag vill på.

Vad jag ville säga var, fy fan vad jag fryser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar