torsdag 12 november 2009

Imorn är det fredag!


Har varit väldigt trött på senare tid. Ser ut som en zombie på morgonen när jag kommer till jobbet. Stackars klienter, måste verkligen ge ett seriöst intryck på dem. Menmen, kanske är bra om jag ger dem låga förväntningar, då kan jag ju brilliera. By the way så har chefens chef gett godkännande för mig att stanna kvar nu ska jag bara få skriva på papper. Verkar inte vara så hopplöst att få fortsättning men man vet ju inte innan papper är signerat. Bollen ligger nu hos divisionschefen. Väldigt många led med chefer på landstinget. Även klart att jag ska få löneförhandla. Kommer förmodligen inte bli en markant skillnad men jag ska ändå propsa på det då jag tar ganska så stort ansvar. Men å andra sidan kan jag bättra mig på många punkter då jag fortfarande är väldigt ny. Har ju bara jobbat i 6 månader.

Fick nintendo wii fit när jag fyllde år. Det sysselsätter mig:) Jättekul att åka skateboard och jonglera. Man får verkligen höra sanningens ord och kämpa för att bli bra. Ska börja lägga mer tid med yoga övningar där snart... när jag testat allt. Fanns väldigt mycket att välja på. Måste tacka så mycket för en mycket skojig present! Himla kul! Tack familjen!

Hade lite middag hemma i helgen som var. Bjöd på tre sorters pizza och hemgjord pizzasallad. Sen spelade vi TP på DVD. Johan*2 fick stryk av David, Mickis och mig precis på mållinjen. MUAHHAHAH! Sen kom Micke och hälsade på också. Efter spelandet så begav sig David och Mickis hem medan resten mötte upp Jey och hennes Johan på Nöjesfabriken. Vi hann se sista framträdandet av Hednars band sen så satte vi oss ner och tog en öl. Man kände sig allt en aning gammal därinne. Det var lite väl ungt med 20-årsgräns för oss. Men en glädjande sak hände! Jag fick visa leg! Svårt dock att tro jag ser 6 år yngre ut än vad jag är. Dock trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar