fredag 5 november 2010

Helgen framför mig

Hej igen! Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och skriver på deras dator. Det känns konstigt. Vet inte vad det är för lur, sitter inte tangenterna på samma ställe som på min laptop eller är det storleken på tangenterna som gör det svårt att finna rätt bokstav? Det var inte det jag loggade in för att skriva. Men det blev bonusinformation iaf. Antar att ni känner er muycket tacksamma för detta.

Loggade in här för att tacka ännu en gång till alla goa vänner, kollegor och familj som grattade mig på min födelsedag i veckan. Fått mycket fint. B la armband, halsband, klocka, skor och ljuslyktor! Och idag har jag nyttjat mitt presentkort på Suzie Picant! Fått både ansiktsbehandling och massage av en tjej som hette Anna. Mycket skönt och avslappnade var det! Rekomenderas varmt! Tack mamma fär detta!

Ikväll kommer min kära bror till hemmets nejder igen! Ska bli riktigt kul att träffa honom, det känns som om det var längesedan nu. Lovade honom den sista biten chokladkaka sen födelsedagsfikat. Detta var en bedrövlig idé. Den jäkla biten har lockat mig hela dagen och ropat efter mig från kylskåpet! Tur det var längesedan jag träffade honom annars hade jag aldrig kunnat motstå frestelsen. Attans lojalitet!

Jag ska vara hundvakt till rara Zara i helgen! Shöttas hund! Lovar att ta fina bilder på henne och lägga upp här så att ni får se! Några av promenaderna kommer dokumenteras i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar