söndag 28 november 2010

Nu känns livet lite bättre igen. Har betalt allas räkningar och lyckas hålla isär alla internetbank dosor. Har dessutom skottat och tvättat. Min rygg känns faktisk efter skottningen. Verkligen dags att ta tag i träningen. Efter nyår blir det. Men tjyvstarta kan man ju alltid om man vill.

Jag börjar få lite julpysselsug. Trots att allt strular i detta hem så vet jag ju att jag har fria tyglar i mitt eget. Dvs jag kan slänga skit jag inte vill ha och kan bestämma själv vart jag vill ha det. Inga julgardiner t ex. Bara omständigt. Planerar förutom pyssel lite julbak. Det vore ju inte så tokigt att ha en tocken däringa "andra adventsbjudning" i år igen. Samla gänget och kanske (vet jag tar i nu) ha lite julshopping ihop först sedan promenera hem för glöggfika med hembakt. Någon som är på?

Förresten vad önskar vettiga personer i julklapp nu för tiden? Har ingen aning om vad jag själv ska önska mig och ingen aning om vad andra kan tänkas vilja ha. Tar gärna emot tips (och shoppingsällskap)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar