måndag 8 november 2010

Hundvakt


Jag och rara Zara har kommit mycket bra överens helgen som gått! Vi var ute i stort sett hela lördagen. Vi körde till Jey, Ludvig och Adam för ca en timmas promenad. Sedan for vi hem till Öa och krattade löv. Zara fick springa lös och hoppa runt som hon ville, hon verkade trivas bäst så! Sedan hade jag brorsan och Johan lite myskväll ch såg på film. Zara låg såklart och blev klappad i mitten.

Söndagen var nog inte lika rolig för henne då jag hade tvättstuga. Men hon klagade inte en enda gång utan fann sig i att det bara blev kortare promenader och en lite avstickare till Öa då kusiner och farbror kom på besök. Lyckan var dock väldigt stor då Patric kom och hämtade henne. Mysig helg minst sagt. Men hundsuget har varken miskat eller ökat. Hade mycket dåligt samvete när mitt liv kom ivägen med tvättstugan. Hon klarar det ju jättebra men jag som är så ovan ville sysselsätta henne mer. Men nästa gång kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar