torsdag 11 november 2010

Fin promenaddag





Det har varit en jättefin dag idag. Jag, Jey och lilla Ludvig var ute på en promenad i det fina vädret. Kul att Jey också tycker det är skönt att komma ut på längre promenader. Jag tycker det e skitkul, vilket jag aldrig gjort förr. Nu har jag med mig min stegräknare och kan glatt säga att jag gått 10 000 steg idag. Efter promenaden gick vi hem till mig och mötte upp Jonas för en kopp kaffe. Johan kom sedan också på en kopp! Himla mysig dag allt som allt!

Imorgon kommer jag gå ut med en kollega från fd jobbet. Vet inte hur pepp jag är på att gå ut med någon jag inte känner så väl när jag är så orutinerad men det blir nog bra. En chans att lära känna varandra bättre. Hon ska krascha på soffan på natten och köra hem dagen efter så jag antar att det inte blir allt för vilt. Sedan blir det mys resten av helgen tror jag. Med fler långpromenader!

Kommer att bli mycket festande framöver! Nästa helg så ska jag ha lite förfest och ta med mig gänget ut sedan. Det blir med andra ord ingen maskerad. Misstänker att ingen skulle vilja gå ut sedan då temat skulle ha varit yttre rymden. Helgen efter det har Jey bokat in mig på bowling och drinkar som en födelsedaspresent. Topp! Övning ger färdighet så antar att jag kommer vara en rutinerad utgåare i slutet på året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar