söndag 19 december 2010

Fjärde advent

Nu känns det som om det var längesedan jag skrev. Jag som tyckte att jag hade blivit så duktig med detta bloggandet. Men men ibland kommer livet emellan. Eller i mitt fall så kom magsjukan. Men nu mår jag bättre och är på benen igen om än lite skakig. Idag hade jag mina föräldrar här på adventsfika. Vi spelade lite kort och lyssnade på julmusik. Fann i skivfodralet även en DVD film på en brasa så den fick gå den med. Det var även längesedan jag lade upp egna bilder här tycker jag så som tur är hade jag hade er i tankarna innan fikat så jag tog några kort.


Jag ska träffa Linda till veckan också på julfika. Det ska bli coz, känns som om det var längesedan! Snart är det jul! Och jag känner mig mycket redo för detta! Allt är klart gällande städ och julklappshandling. Nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska ha för julmat. Tips på bra vegmat till julbordet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar