måndag 20 december 2010

Snart jul


Jag har skickat julmail till mina gamla kollegor. Saknar dem. Men gillar mina nya kollegor också. Som egentligen inte är nya, snart är de fd kollegor de också. Vart ska jag ta vägen? Det ordnar sig nästa år, ska inte stressa. Nu är det fyra dagar kvar till jul, jag ska mysa! Flum, flum. Jag var på jobbet idag i alla fall! Det var jättekul att komma dit igen. Känns som om det var hur längesedan som helst! Men det var ju bara en vecka sedan.

Snart kommer Siss hem från sin resa! Jag saknar henne verkligen. Konstigt hur man kan få småabstinens efter folk. Men jag fick ett semester sms av henne idag och hon verkade ha det fint i semesterparadiset. Vågade inte skicka tillbaka men jag ska allt se till att terrorisera henne att träffa mig när hon kommer hem.

Börjat båda mina stycken idag med att jag saknar folk. Är jag nostalgisk kanske?

Nä nu slutar jag flumma. Ha en bra vecka gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar