tisdag 1 februari 2011

Avslutet på jobbet



Titta vilka fina presenter jag fick av mina kära kollegor! Blev lite supricad av dem på förmiddagsfikat då de bjöd på hembakt kaka och presenter! Kändes lite som om jag fyllde år. Fick höra många fina ord och fick många kramar. Så trevligt! Hade avslutningssamtal med min chef som gav mig jättefint betyg (skriftligt också) och berättade att de aldrig skulle släppa mig om hon fick bestämma. Sånt värmer verkligen mer än vad man kan beskriva här. Jag fick dessutom en heltidsvecka inbokad i mars. Så om jag fortfarande är tillgänglig så kommer jag att jobba då. Lite kul att de inte vill bli av med mig helt:) När arbetsdagen var slut fick jag skjuts hem av en av kollegorna så jag skulle få med mig den fina orkidén utan att skada den. Kan man få det bättre?!

Har verkligen haft tur med mina kollegor och mina jobb. Hoppas att nästa arbetsplats kommer vara lika rolig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar