onsdag 20 maj 2009

Andra fiskedagen i år...

...resulterade i två bortkastade drag... Ett flög iväg då taffsen bestämde sig för att släppa draget... Den andra fastnade i en gammal stock i vattnet... Det var surt för det var ett av mina favoriter. Ingen fisk. Fortsätter jag i den här takten har jag ingen fisk och inga drag i mitten av juni... :(

Imorn är jag ledig och funderar på att fiska lite till. Bror kommer även hem så det blir kul! Jobbar dock klemdagen.... men sen e det helg igen!

Hoppas I och H1 haft en trevlig kryssning! Jag vill gärna höra allt skoj och om alla galningar (som av nån anledning brukar trivas otroligt bra på Ålandsfärjor...Kram!

1 kommentar:

  1. Inte så många galningar på min Ålands-resa, men en hel del 70-åriga överförfriskade vrak och en och annan slemmig chilenare... ;-) Kort redovisning finns på bloggen. Hade en toppenresa! Mycket avkopplande. Och så har jag funnit tjusningen med Taxfree... :D Vi hörs! *Kram*

    SvaraRadera