tisdag 5 maj 2009

Lägenhetsjakt och mer flyttpack på den lediga veckan

Positiva (förhoppningsvis) nyheter!!! Jag står som nr 1 i kö på en väldigt central lägenhet. Ska på visning snart hoppas jag. Är så sjukt nyfiken. Jag underättar om hur det går. Vi ska göra upp när visning äger rum imorgon.

Idag känns det som om jag sprungit i affärer hela dagen, vilket iofs är ganska härligt! Jag o Jey sprang runt på stan idag och letade hemligheter till en vän som fyller 25. Sen åkte jag och vännen som fyller 25 på IKEA och småplanerade min osedda men efterlängtade längenhet. Längtat efter att fiska hela dagen. Även talat med min framtida chef och accepterat lön, lite mindre än den jag hade i Sthlm men det e väl att räkna med. Men jag är iaf mycket nöjd. Är pirrig efter nytt jobb och ivrig att se vad det e för lägenhet. Låter inte sekelskifteshus med högt till tak spännande så säg?! Och det bästa med allt. 5 min cykel till jobbet.

Hoppas allt e bra med mina läsare! Saknar galna socsthlmare!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Det låter ju toppen allting! Både med jobbet och den eventuellt blivande lägenheten. Håller alla tummarna!

    Jag hörde förresten om en viss sms-konversation innehållandes fåglar, ormar och sköldpaddor samt myrslokar i arkivskåpet. GUD så jag saknar dig! ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag måste ju se att nån håller koll på dig och dina fuffensfasoner. Skaffa dig en blogg människa så jag vet vad du har för dig!

    Saknar dig också! djurryttarens blod rinner ju fortfarande i dina ådror eller vener eller vad det nu kan vara så det e bra avig har koll på dig.

    Blidde ingen sekelskifteslägenhet. kanske en halvcentral billigare och snäppet modernare. Vi får se! Kramen

    SvaraRadera