måndag 25 maj 2009

Bland huller och buller
















Grannarna hostar så det ekar in i lägenheten... Pappersväggar verkar det som. Måste sätta upp grejer på väggarna och ljudisolera.... och mattor på golven. Nu står bara kartonger och prylar överallt, huller om buller. Jag ska sova min första natt ensam här nu så ska snart krypa till kojs. Ville bara sända ut lite bilder i webben då jag vet det är en del som har efterfrågat det. Bilderna är i en enda röra och det är lägenheter också. Det enda som är sorterat är barhyllan. Med andra ord allt är som vanligt på den fronten. Har piggat upp min "dassiga" (fnissar hysteriskt) toa med ett nytt toalettlock som jag stolt visar upp på nätet den går "fint" ihop med det fruktansvärda kaklet. Bästa soffan ever, den gul/brun/gröna kreationen från myrorna i ume visas även stolt upp. Hoppas ni har det gött!

2 kommentarer:

  1. Bra prioritering att ordna barskåpet först tycker jag. Och den gul/brun/gröna kreationen från myrorna är ju högmodern just nu. En modern retro look liksom... Tackar så mycket för bilderna! *Kram*

    SvaraRadera
  2. Hm barhyllan gillar jag skarpt..synd at tjag inte kan dricka nu :) Väntar på min kaffeinbjudan :) Ser mysigt ut på korten..
    kram kram

    SvaraRadera