fredag 29 oktober 2010

Fredag!

I helgen är det Halloween och jag har inga planer. Känns lite underligt. Men kanske blir nått kul i alla fall. Idag ska jag träffa både Jey och siss enligt planeringen men det verkar vara lite struligt att få till träffar nu för tiden. Ska börja motionera också. Hinna med det innan jag åker iväg till Jey och lill-killen. Fortfarande småsugen på maskeradfest i november. Men jag är inte riktigt så sugen på att organisera det riktigt än. Men det blir nog bra. Har ju en annan grej jag måste börja organisera i januari. En stor grej. Det ser jag fram emot. Får ju hjälp med det om jag ber om det. Nej, förlåt det har bara blivit massa fluminlägg på senaste tiden. Jag ska försöka att vara lite intressant nästa gång kanske.

Gurun, om du läser detta så har jag tänkt på dig (er) jättemycket och kommer höra av mig inom kort! Love ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar