fredag 22 oktober 2010

Ögonen kliar av trötthet...

...ändå kan jag inte förmå mig att stänga ned datorn och somna. Imorn ska jag ut med Jonas och Jessica. Kanske hänger Siss och David med ut också. Vore jättetrevligt om så vore. Blir nog inga större utsvävningar då jag blivit avskriven och påskriven från A-kassan hitt som happ. Tydligen skitnoga med att hålla dagen då man ska ringa. Missade det med en dag och vips så var jag tvungen dit för att skriva in mig igen. Hatar att vara på Arbetsförmedlingen. Känner mig granskad och iaktagen. Inte hjälpte det att de hade nån form av infodag när jag var där så jag fick vänta vid entren 5 min för att komma ut. Det var närmare 100 pers som skulle gå på det där som ilade som lämlar in. KlaustroMaya trivdes inte då. Speciellt inte då det dyker upp en stor jäkla TV-kamera där och filmar. Förhoppningsvis syndes jag inte. Huva. Måste jobba med mina fördomar, framför allt dem som handlar om mig själv.

Sett en resa till Rom 3 nätter i mitten av november för ca 1800 för resa och logi. Jag biter mig i underläppen och tänker "halvtid halvtid". Tror familjen vill ha julklappar i år också så jag kanske får begränsa mig lite. Och jag vill ut och juldagsfesta. Sånt kan bli dyrt.

Denna veckan är snart över nu -tack och lov. Den har vart ett helvete. Veckan innan var toppenbra så det jämnar kanske ut sig. Nä nu ska jag sova och släcka ned. Kram till alla goda vänner och tack för att ni blivit flitiga LifeofMaya läsare, statusen går högre och högre på min besökslogg! Det är kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar