söndag 24 oktober 2010

Mardrömmar

Jag drömmer mardrömmar nu. Det är ganska ovanligt för mig, vilketfall att jag minns dem. I förrgår drömde jag om Malmöskjutningarna och inatt drömde jag om brinnande flygplansmoterer samt om fd kompis som blev tillsammans med fd käresta. Jobbigt. Nu har jag gått med molande ångest över detta hela dagen. Men jag har ingenting med vare sig det ena eller den andra att göra nu men iaf. Mitt kontrollbehov gör sådana tankar jobbiga. Bara en dröm iaf. Hoppas på bra drömmar inatt som stärker mer. Begynnande höstdepression?

Bytt till vinterdäck på bilen idag med pappa. Skönt då det börjar bli riktigt kallt och halt på vägarna nu. Nä nu ska jag värma upp inför den tredje Indiana Jonesfilmen genom att poppa popcorn och bli på bättre humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar