onsdag 2 mars 2011

Jobbar igen

Det är så otroligt kul att vara tillbaka på gamla arbetsplatsen men mycket rörigt i mitt huvud. Men det ordnar sig snart hoppas jag. Allt får väl helt enkelt ta lite tid att landa på sin plats. Men jag har all tro i världen på att det gör det snart.

Är dock så jäkla trött på kvällarna nu. Jag somnade på soffan igår och idag är jag så seg att jag inte tar mig upp heller. Imorgon så blir det en lugn dag på jobbet till skillnad från de två som har varit. Jag kommer med andra ord få skriva lite journaler och skicka en del kallelser. Hittils har det gått väldigt bra att fatta hur datorsystemen funger så jag hoppas att det fortsätter komma tillbaka.

Nä, nu ska jag ta mig en cigg och försöka hålla mig vaken åtminstone en halvtimma till.

Kan berätta att jag läst klart Andreas Carlssons bok och den var helt ok. Han skriver om musik från tiden då jag växte upp så det är lite kul att få följa med behind the scene. Boken är inte speciellt djupgående men ganska så underhållande.

Även läst klart startboken till The Seeker serien. Debth of bones. Det var en bra uppvärming på ca 100 sidor innan de "riktiga böckerna" tar vid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar