söndag 6 mars 2011

På't igen!

Imorn gör jag min nypremiär på SC. Det ska bli kul att se både mina kollegor och patienter igen! Har dock ingen egentlig lust att sova men det kommer bli fullt ös imorn om jag minns rätt så det är väl bara att försöka. Är nog trött som bara den bara att jag inte fattar bättre. Det har varit en hektisk med rolig helg. Igår var jag på dop och sen middag hemma hos Schötta. Idag har jag storstädat och haft mamma, pappa och deras granne här på besök. Vi spelade kort och fikade. Mysigt, hon har tydligen varit sugen på att hälsa på länge men iväntat inbjudan. Aja, nu har hon vart här iaf. Dopet var jättefit och Ludvig var jätteduktig i kyrkan. Prästen var en barndomsvän till Jey och nyexad prälle. Ho var jätteduktig hon med. Nä nu bara kastar jag superlativ omkring mig så det kan ju vara ett tecken på att jag måste sova.

Spännande att se hur omställningen att gå över till detta jobb blir. Är fortfarande helförvirrad efter premiärveckan på det förra. Undrar om jag kan hålla isär dem när månaden är slut? Gonatt go vänner!

1 kommentar:

  1. Har tänkt på dig...Hoppas allt gått bra idag! Vet att du kommer klara detta galant =) Saknar dig gums! Många kramisar

    SvaraRadera