lördag 5 mars 2011

Lördag och ledig

Vaknade i morse av att telefonen ringde. Jag blev inte glad då jag planerat sovmorgon och hade en jättebra dröm. Drömde om resor och spådomar. Konstigt men mycket spännande. Blev ännu mer irriterad när jag inte kunde somna om. Men men. Gav upp och klev upp. När jag drog upp rullgardinen såg jag det underbara. Solen skiner som om det var vår! Helt underbart! Grinigheten la sig lite, ännu mer när jag kom på att jag har mjölk hemma så jag kan koka kaffe!

Nu ska jag försöka motivera mig att ta mig ned till stan och handla viktiga saker. Undrar om Lotta redan handlat eller om hon ska vara med och dela på present. Det är dop i eftermiddag alltså! Tezz rinde för att hon ville träffas på stan så jag får väl lov att krypa ur pjamasen strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar