torsdag 24 februari 2011

Grattis Siss 25 år!

...Men du kommer alltid vara tolv år för mig iallafall. Precis som jag alltid kommer att vara 16. Tack för gofikat och trevligt samtal även ifall livet just nu inte är så lätt så glöm inte bort att njuta av det som trots allt elände är helt fantastiskt i ditt liv!

Mötet med chefen gick väldigt bra. Jag kommer att få ett eget kontor, tyvärr pga att en av mina favoriter kommer att gå i pension. Men det var väldigt kul att få träffa de kollegor som fortfarande var kvar på jobbet den sena timmen jag kom. Fick många kramar och välkommen tillbaka! Fick även höra om de stora förändringarna som skett sen jag slutade. Men det kommer att bli spännande att sätta sig in i allt nytt. Ser fram emot att börja jobba igen men är ändå lite pirrig. Hur kommer det bli att bolla mellan två olika jobb?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar