måndag 21 februari 2011

Hittat ett beteendemönster

Jag ligger här i min säng och surfar på min dator innan jag ska somna. Läser om försäkringar för bilen jag fått. Kom då på ett mönster jag följer. Har jag ingen inkomst så gör jag av med fruktansvärt mycket pengar. Sist jag blev arbetslös så shoppade jag loss som en galning vilket innebar Iphone, Londonresan och kläder och allt möjligt annat. Denna veva (sedan jag blev arbetslös) har jag köpt mig en ny dator, en hel serie böcker, skrivit över bilen på mig och snart betalat in en resa för hösten. Shit. There's no stopping me! Jo, beställde ju framkallning av ett album och massa foton också. Billigt och bra. INTE.

Jo, jag ska resa till Munchen med grabbarna i höst. Oktoberfesten! Kul va! Sen återstår det att planera in resan med Humlan! Men kanske ska vänta med det till dess jag får lön igen. Dvs minst en hel månad! Nudlar e ju gott i alla fall. Verkar som om jag kommer få leva på det till dess lönen kommer.

2 kommentarer:

  1. Nu ska vi se om det fungerar denna gången! Testar,testar! Var väldigt skönt att prata med dig förut, glad att jag har díg...Pengar är faktiskt till för att slösas med! =P
    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Glad jag har dig med, Siss!

    SvaraRadera