torsdag 17 februari 2011

Meningslöshetens eskapader

Haft två dagar då jag inte gjort ett skit. Eller jo, jag har städat -DÄR FICK NI ALLA TVIVLARE! Har tom skurat. Sådeså.

Min nya dator e suverän! Har hittat världens mest beroendeframkallande och meningslösa spel. Plants vs Zombies. Skitkul! Jag kan sitta i timmar framför det. Inte undra på att det inte händer så mycket i mitt liv just nu. Men i helgen blire fest. Vet inte riktigt vad jag ska känna inför det men är inte så pepp. Då brukar det bli roligast va? Om inte så har jag nära hem till mamma och pappa och mitt gamla flickrum med den obekväma sängen.


Åh, en annan sak jag gjort idag är att plockat ihop bilder och beställt ett färdigt album med bilderna från Londonresan. Skönt, då slipper jag scrapbooka ett album vilketfall. Men det tog allt några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar