måndag 7 februari 2011

Shopping och tvättande

Idag har varit en lång dag. Livet som arbetslös i ett nötskal antar jag. Men jag har fått mycket tvätt gjord. 6 maskiner för att vara exakt vilket verkligen behövdes. Hade sådan tur att tiden innan min inte utnyttjades.

I övrigt så har jag hamnat (eller inte kommit ur) i en läshysteri. Nu läser jag 3 böcker samtidigt. Måste säga att Diana Gabaldons serie börjar bli rätt så långrandig. Kämpar mig igenom "Snö och aska" nu. Bara några hundra sidor kvar sedan ska jag nog ta en paus från serien innan jag läser den sista boken. Läser även "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" som verkar väldigt lovande. Den tredje boken heter "Syskonkärlek" av den Irländska chicklitt författaren Shea O'Flanagan. Saknar dock mina vampyrserier och fantasyböcker. Så jag gjorde slag i saken och handlade hem i stort sett alla böcker i serien "Legend of the seeker". Hoppas att de kommer snart!

Jag har även kollat efter jobb såklart men tyvärr finns det inte så många ute just nu. Speciellt inte i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar