torsdag 10 februari 2011

Hemlighetsmakeri

Hej hopp! Idag är en glad dag! Jag får inte berätta för någon av mina fd kollegor men de är även mina blivande kollegor! Verksamhetscheferna har kommit överens om att ha mig halva tiden var. Detta innebär varannan vecka på SC och varannan på drömjobbet! Är det inte fantastiskt!? Jag är så lycklig att det finns inte! Men jag måste hålla tyst om det vilketfall i en och en halv vecka så cheferna får berätta för kollegorna. Dvs inga antydningar på facebook! Här antar jag att det är ok då jag inte tror nån gammal hrm...ny kollega läser men om det mot förmodan är det räknar jag med tystnad. Vikariatet håller året ut. Denna gången blev jag arbetslös i en månad innan det ordnade sig så makalöst! Åh, jag är så förväntansfull att det gör ont i mig!

Sist men inte minst!
Stort grattis till min kära guru och hennes doc som fått en liten pojke! Jag är så glad för er skull och kan inte vänta innan jag får se det lilla underverket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar