lördag 19 februari 2011

Min röriga bokhylla


Köpte min nya serie "Legend of the seeker" av Terry Goodkind som alla mina trogna följare redan läst. Det var minsann en redig serie på 13 böcker. Tyvärr lyckades jag göra en felbeställning så jag fick inte med den sista boken men två av en av böckerna i mitten. Klantigt! Men det ska i alla fall bli spännande att läsa dem!

Var tvungen att göra utrymme i min bokylla som är överfylld av struntsaker och annat i en enda oreda. Kom till en viktig insikt. Jag kan handla på bokrean på onsdag, än finns det plats kvar! Delar med mig av en bild på min älskade boksamling. Nästan alla är där i alla fall med undantag från de böcker som fortfarande är hos mamma o pappa eller på utlåning. Har lite biblioteksverksamhet hemma, det är kul:)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är så snyggt med böcker!
    Det är så otroligt tråkigt nu när jag flyttar runt i andra hand och får skicka upp alla böcker till mamma och pappa för att slippa släpa runt dem överallt.

    När jag blir stor ska jag ha ett rum med hyllor med böcker på alla väggar! =)

    SvaraRadera
  2. Jag med! Älskar också böcker som inredning och underhållning! Sen finns det ju andra mycket viktiga saker i bokhyllan som sällskapsspel och fotoalbum!

    SvaraRadera