måndag 21 februari 2011

Supricefesten och bilägande

Nog blev han överaskad födelsedagsbarnet. Schötta hade tuttat i honom att de skulle åka och äta på restaurang men de fick åka till festlokalen istället. Hans haka föll när vi stod ute och väntade! Schötta och Tobben hade bjudit in ca 70 personer och 40 hade tackat ja. När festen väl ägde rum var det typ 25 som kom. Dålig stil tycker jag. Tacka nej i sista sekund när allt redan är betalt. Men det var kul i allafall. Det var många människor där jag aldrig sett för som kom och sånt e ju alltid kul. Men för mig blev kvällen rätt så lugn. Jag fick nämligen huvudvärk efter middagen som jag kämpade med i några timmar innan jag bestämde mig för att gå och sa hejdå till allihopa. Sen fick jag en mirakelmassage av Patrics bror och den värsta huvudvärken släppte. Konstigt. Så jag blev kvar igen. Jag tror jag försökte gå tre ggr men blev kvar. Är det inte konstigt!? Jag kom vilketfall hem ungefär kvart i fyra. Jag var helt slut hela dagen efter. Mitt huvud tog upp gårdagens huvudvärk ggr 10 och jag ville bara sova. Konstigt då jag inte drack mycket alkohol alls. Men jag var ju uppe väldigt sent iofs.

Avslutade dagen med att skriva över Saaben på mig! Känns jättekul! Jag är numera bilägare<3 Visst e min pärla vacker!

1 kommentar:

  1. Gratulerar till bilägandet, bokägandet och resbokandet. Oktoberfest. Det lät niiice. :-D

    *Kram*

    SvaraRadera