fredag 11 februari 2011

Ny dator..?

Jag har problem med min älsakde dator som har börjar protestera. Vet inte mot vad men den vill inte starta alla gånger. Då måste jag ladda ur batteriet (tar ca 15-25 min) och sedan starta om med en väldig process. Jag behöver nog en ny så är det ju. Sen kan jag ju faktiskt unna mig att spendera lite pengar nu när jag fått jobb. Frågan är bara om jag ska satsa en större summa pengar och köpa en Mac som jag hör ska vara det bästa alternativer rent funktionellt och tekniskt. Men med en PC så behöver jag inte lägga ut lika mycket pengar och inte heller oroa mig över mjukvara osv. Jag kan pc. Jag har alla program jag behöver (tror jag).

Ska ta ett studiebesök till Macaffären snart och kolla. Annars så har jag spanat in en pc på netonnet. Vi får la se. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar