fredag 4 februari 2011

Längtan efter sommar

Har precis gått igenom en hög med papper. Fy vad tråkigt det är. Jag brukar inte vara så duktig på att ta tag i dem heller så de hamnar lätt på hög. Känner mig lite stolt nu när blanketter är ifyllda och ligger i adresserade kuvert med frimärken. Massor av papper är slängda och en del insatta i min pärm. Känns bra. Tänkte att jag skulle ha en effektiv dag idag med pappersröj, storstäd och arbetssökande. Första delen på listan är iaf klar nu. Lovade dessutom att hoppa in lite till mamma på hennes jobb och hjälpa henne fixa en grej på datorn.

Känner mig dock inte så ruggigt allert idag då jag inte somnade förn efter 4 imorse. Låg och läste sista boken i "Vampire academy" av Rachel Mead (Tips till Carina att den finns på CDON nu ifall du inte uppmärksammat detta). Jag sträckläste den i stort sett. Mycket bra bok i min smak.


Nu har det vart fint väder i flera dagar och det börjar kännas som det får vara bra med denna vintern och halkan nu. Jag vill ha vår och sommar! Lägger in två bilder som får mig att längta till sommaren ännu mer.

1 kommentar:

  1. Åh! Visste inte att sista boken hade kommit! Ska absolut beställas!
    Tack för tipset =)

    SvaraRadera