tisdag 15 februari 2011

Ny darling!

Har idag köpt mig en underbar ny kompis! En HP-laptop. Det nya modemet jag fick i höstas har inte fungerat med den gamla datorn så nu är det underbart att kunna byta sidor på nätet och det går otroligt fort! Underbart! Att modemet blinkar är lite störande men å andra sidan så är det ett billigt pris att betala för denna hastigheten.

Min chef (en av dem) ringde idag och berättade vilka veckor jag kommer att jobba vart och att jag blir anställd på en tillsvidareanställning då jag blir tvååring nu. Inte längre vikarie även ifall jag just nu är på ett vikariat! Det innebär inte att jag kommer få fortsätta efter detta året är slut men det innebär att jag har första tjing om det blir en öppning på någon av arbetsplatserna! Känns otroligt skönt att vara fast anställd även om man inte vet hur det kommer att sluta.

Nu ska jag fortsätta hitta de program jag behöver ladda ned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar