onsdag 16 februari 2011

Omotiverad.

Städlusten jag hade i förrgår är helt borta. Misstänker att det kan ha med min nya dator att göra. Jag kan lätt fastna framför den och bli kvar. Får koka mig lite kaffe och sätta igång. Jag kan ju försöka bryta isär detta med städningen i små moment så kanske motivationen kommer tillbaka. Typ börja med dammma och sedan kämpa mig mot dammsugningen vilket är det absolut värsta jag vet. Det där med skåp och garderobsstädning kan jag göra nån annan gång. Behöver ju inte sätta upp vårgardinerna precis nu heller. Som belöning kan jag få överföra alla mina bilder och min musikk till datorn sedan. Och hämta ut böckerna som jag beställt från CDON!

Önskar jag hade något intressant att skriva idag, men det har jag inte. Tycker bara det känns bra att sitta här och knäppa lite på tangenterna och lära mig vart de sitter i förhållande till dem på min förra dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar